Obchodní podmínky

Dostupnost zboží:

Po objednání zboží vás budeme nejpozději do 48 hodin informovat o případné nedostupnosti objednaného zboží nebo o dodání v pozdějším termínu.

Nákup zboží

Pro nákup v e-shopu není nutná registrace. Zákazník zaregistrováním nebo objednáním zboží automaticky souhlasí s použitím osobních dat pouze pro vlastní potřeby firmy dirilcymbals.cz, která zaručuje, že neposkytne data další osobě.

Objednání a potvrzení

Po objednání zboží zákazník obdrží nejpozději do 24 hodin potvrzení e-mailem přijetí objednávky a postup jejího vyřízení. Dostupné zboží je expedováno z našeho skladu do 48 hodin od potvrzení objednávky.

Odběr zboží a doprava

Zboží objednané přes e-shop je možné po potvrzení prodejcem vyzvednout osobně v naší zkušební místnosti Po-Pá od 17.00 do 20.00 hodin. Zde je možné zboží zaplatit pouze hotově! Zboží je také možné zaplatit předem na základě námi zaslané faktury e-mailem.

V ostatních případech zboží zasíláme prostřednictvím přepravní firmy na dobírku po celé České a Slovenské republice.
Cena přepravy po ČR : do 4.000,- Kč = 140,- Kč, při objednávce nad 4.000,- Kč doprava ZDARMA!
Cena přepravy Slovensko : Zvýhodněná cena přepravy na Slovensko při platbě PŘEVODEM (předem) : do 5000,-Kč pouze 350,-kč nad 5.000,-Kč doprava ZDARMA !

Upozorňujeme, že v současné době zboží na Slovensko zasíláme pouze s platbou předem na základě faktury, kterou vám zašleme ihned po objednání zboží.

Vrácení zboží

Ve lhůtě 14 dnů má kupující možnost výměny zboží koupeného přes e-shop za jiné nebo vrácení 100 % uhrazené ceny zboží.
Lhůta 14 dnů se počítá ode dne převzetí zboží kupujícím (při zakoupení) do dne převzetí zboží prodávajícím (při vrácení).
Vrátit lze pouze zboží ve 100% stavu bez zjevného opotřebení a známek použití, včetně nepoškozených originálních obalů a příslušenství.

Pokud se na zboží projeví jakákoliv závada, je nutné postupovat dle reklamačního řádu.
Náklady vynaložené na dopravu od prodejce k zákazníkovi a od zákazníka k prodejci se nevracejí – zákazník si je hradí na vlastní náklady.

POSTUP PŘI vrácení zboží zakoupeném v našem e-shopu:

 

  • Kupující vyplní tento formulář "Vrácení zboží" a odešle ho. 
  • Nejpozději do 48 hodin obdrží potvrzení s výzvou, kdy a kam má vracené zboží doručit (místo je většinou totožné s adresou zkušební místnosti).
  • Kupující doručí na vlastní náklady zboží osobně nebo zásilkovou službou včetně dokladu o nákupu na dohodnuté místo a v dohodnutém termínu. ZBOŽÍ NEPOSÍLEJTE na dobírku, jinak nebude přijato!
  • Po obdržení zboží kupujícímu vystavíme dobropis, který po podepsání kupujícím a převzetí prodejcem okamžitě proplatíme buď hotově na skladě společnosti, nebo zasláním peněz na účet kupujícího.

Postup při reklamaci:

V případě, že se u zboží zakoupeného přes náš e-shop objeví závada, u níž se domníváte, že se jedná o výrobní vadu nebo vadu materiálu podléhající záruce, vyplňte a odešlete prosím tento formulář „Reklamace zboží“

  • Do 48 hodin obdržíte e-mailem instrukce jak dále postupovat při reklamaci.
  • Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů.

 

  • Veškeré náklady na doručení reklamovaného zboží zpět k prodejci vždy hradí zákazník.
  • Náklady na odeslání reklamovaného zboží od prodejce zpět k zákazníkovi hradí v případě uznání reklamace prodejce, v případě zamítnutí reklamace hradí náklady zákazník.


Košík  

Žádné zboží

Poštovné 0,00 CZK
Celkem 0,00 CZK

Košík K pokladně